Pagina's

maandag 17 maart 2014

Op de fiets

Hoi Allemaal,

Deze kaart heb ik laatst gemaakt voor het zoontje van mijn vriendin, hij is helemaal gek op wielrennen en fietsen, dus het thema was snel bedacht. De uitwerking duurde wat langer haha.
Ik heb er een "slider card" van gemaakt, als je aan het lintje trekt...........
Dan fietst de wielrenner van links naar rechts en verschijnt daar een boodschap voor de jarige.
Op de laatste foto is hij uit gefietst en is de hele boodschap te lezen.
De wielrenner was eigenlijk een 3D knipvel maar omdat deze in spiegelbeeld was kon ik hem niet gebruiken, dus ik heb het plaatje ingescand, gespiegeld en daarna weer uitgeprint zodat hij de goede kant op kon fietsen.
De kaart heb ik gemaakt met de Silhouette en de tekst is ook met de Silhouette geschreven.

challenges:

Dutch card lovers: inter actieve kaart
Webshop anma creatief: lente/voorjaar

groetjes Linda

26 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een super leuk en sportief kaartje is het geworde. slim om de afbeelding in te scannen en te spiegelen. :) En de Silhouette is wel een heel handig speeltje zo te lezen. ;)
Leuk dat je meedoet met de DCL.

Astrid Jacobs zei

Mooie kaart, wat een werk.

Ans Gilbert zei

Hoi Linda,
Wat eeb superleuke kaart, heel erg mooi, liefs Ans

ANJA 3D zei

Wat een leuke kaart. Vooral dar je de tekst ziet als je aan het lint trekt. Heel gaaf gemaakt. Linda. Ik vind hem schitterend.
Groetjes, Anja

Marian zei

Wat een mooie gezellige kaart
Groetjes

Marian zei

Wat een mooie gezellige kaart
Groetjes

Willy's creations zei

Wat een leukerd..je heb veel plezier met je machine...zie ik:-)

Groetjes,Willy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuke kaart.

groetjes jolande

Louise zei

Wat is die leuk Linda,wat heerlijk dat we toch de Silhouette hebben hé.


gr. LOuise

Pouwla zei

Wat een leuk kaartje Linda! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Scr@p-cards.
Liefs Pouwla.

Antoinette Voorn zei

Hihihi Hij is grappig en super goed idee ! zie je niet zo vaak daarom is hij geweldig!

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Linda,
Wat een leuke kaart. Leuk dat hij ook echt kan fietsen. De jarige is er vast heel blij mee.
Groetjes Mirande

Marjan zei

Superkaartje, Linda! Knap gemaakt!

Marjan zei

Vergeet ik nog: Leuk dat je meedoet met DCL.

KarinsArtScrap zei

o wat een gave kaart Linda, heel erg mooi gemaakt.

gr karin

Anita Meijer zei

Wat een superleuke kaart Linda, prachtig.
Liefs van Anita

cristel zei

Hij is prachtig en ook nog sportief ook .
Grtjs

Scraptastische hobby zei

Een heel cool kaartje Linda, het blijft leuk om te zien een slider kaart! En deze is voor een jongen lekker stoer en gaaf, hij vond hem vast prachtig!
Heel leuk dat je mee doe met de challenge van Scr@p-Cards met deze wielrenners kaart!
Groetjes van Gerie en DT lid

Margot zei

wat gaaf! zo'n kaartje wil ik wl in mijn brievenbus! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Unknown zei

Love it! Hugs, Shelley

Patrice zei

Wat is dit een keileuke kaart! Top om voor kids te maken...
Groetjes Patrice

anja curvers zei

Supergaaf kaartje zeg leuk gedaan.bedankt voor je deelname aan DCL.

Anoniem zei

OMG!!! How ADORABLE is this card!!!! I love that!!! I also wanted to Thank you so much for your very sweet comment on my blog!!!! I had so much fun!! ;)

manon's kaartenhoekje zei

ooohhh wat is die gaaffff linda, heb je daar toevallig een modelletje van?

groetjes manon

miriam zei

hele leuke kaart en mooi model
bedankt voor je deelname aan dcl
groetjes miriam

LottesCards zei

Wat een super leuke kaart is dit. Een gaaf model!!! Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte