Pagina's

dinsdag 29 oktober 2013

Vogelkooitje

Hoi Allemaal,

Ik heb weer eens een vogelkooitje gemaakt, ik heb vorig jaar voor mijn moeder een soort gelijke gemaakt en nu kreeg ik een bestelling om nog zo'n vogelkooitje te maken. De snijfile (Silhouette Studio file) heb ik zelf ontworpen (behalve de vogel op de kooi die is van Birds cards) en is hier te koop.
Ik heb bijna alles met de Silhouette gesneden uit wit Papicolor karton. Daarna heb ik met Distress inkt alles een kleurtje gegeven. Het achtergrondje en de veugels heb ik van scrap papier gesneden. 
Wat bloemen uit de voorraad bak om de bodem te versieren en een pin bovenop het kooitje. 
Op de achterkant een digi stempel  en een vogel van Birds cards 
challenges:

Hobby Home challenge: geen vierkant
Totally Papercrafts: no squares
Challenges 4 everybody: anything goes
Lexi's creations: birthday
Creative Cutting: geen rechthoek en geen vierkant

groetjes Linda

26 opmerkingen:

Jopie zei

dit ziet er schattig uit linda toppie,
groetjes jopie

Ans Gilbert zei

Dat ziet er prachtig uit Linda,heel mooi gemaakt, liefs van Ans

Basslady zei

this is so striking and brilliant! wow!

hugs and kisses from germany,
silvi (GD this week on lexi's creations challenge)

Pat K zei

WOW, this is fabulous Linda...so very creative. Love the birds. Thanks for joining us at TPC this week. Pat K x

KarinsArtScrap zei

prachtige Linda, heel mooi gemaakt.

gr karin

Kreatief met Maria zei

Heel mooi vogelkooitje Linda
Leuk dat je mee doet met de challenge bij CCC. Succes!
Groetjes Maria

Dora zei

wauw....wat mooi!! en zo leuk en toepasselijke tekst.( mijn vriendin heeft een stempel van een gedeelte van die tekst, heb ik even geleend voor een kaart maar die kan ik nog niet laten zien.....ik blijf die tekst stempel zo leuk vinden.)
groetjes

Joke de Wit zei

Hij is zo mooi Linda.Groetjes Joke

ANJA 3D zei

Schitterend vogel kooitje. Heel mooi en de tekst is ook zo toepasselijk.
Groetjes, Anja

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wat een heerlijke vrolijke creatie !

Prachtig..

Lieve groetjes
Hanneke

Angela zei

Geweldig mooi gedaan Linda....
Prachtige snijfile; complimenten hoor... doe het je niet na *grijns*.
Super dat je weer meedoet met de challenge bij CCC. Succes!!!
grt Angela

Unknown zei

I love it! I love bird cages! Hugs, Shelley

Greet van Maurik zei

Hele mooie creatie Linda, SUPERMOOI!!!!!

Groetjes van Greet

Creations by Shirl zei

Beautiful project Linda...

JoanieMc zei

Gorgeous project!! I love the design. Just awesome.

Thanks for joining Challenges 4 Everybody.

Hugs
Joanie

rian zei

erg leuk Linda deze vogelkooi.
en leuk dat je meedoet bij de uitdaging van de CCC.
groetjes rian

cristel zei

Ik blijf hem prachtig vinden hoor.
Grtjs

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit...beeldig!

Groetjes,Willy

Marlies zei

Wauw wat een super mooie creatie! Een geweldig idee en schitterend uitgevoerd!! groetjes, Marlies

Daria zei

Beautiful cave :)

Grietje Jansen zei

Prachtige creatie.
Knap hoor om zoiets zelf te ontwerpen.

Grietje

Marjan zei

Super gedaan!! Mooi resultaat! Knap dat je die snij files zelf maakt, Linda!

Inger Harding zei

Wowww this is stunning Linda!!!
Gorgeous creation!

♥ Hugs, Inger

Wies zei

Erg Leuk Linda!
Groetjes, Wies

downrightcrafty zei

what a beautiful creation
Hugs Kate xx
GDT Lexie's Creations

Jo zei

Beautiful....and so different too! Thanks for joining us at Lexi's Creations this time & good luck!
hugs Jo x