Pagina's

donderdag 12 juli 2012

Chocolade

Hoi Allemaal,

Dit is mijn tweede post van vandaag, met leuk nieuws. Ik ben uitgekozen voor het Design Team van When the Scrap Hits the Fun Marion maakt fantastische leuke digi's en SVG files dus het blog is echt een bezoekje waard. De digi's kun je hier  kopen. En dit is mijn eerste kaartje voor dat DT.

Dit schattige beertje komt uit de Beary Sweet Collection en ohhhhh ze zijn allemaal zo schattig. Ik heb een pop up kaartje ervan gemaakt. De digi is ingekleurd met Derwents. Het scrappapier is van Me to You Spring Chic. De takjes zijn een stans van Memorybox. In de bloemen heb ik zilveren strass steentjes gedaan.
Als je aan het lint trekt, schuift de kaart omhoog en komt de leuke tekst te voorschijn, ook de tekst komt bij Marion vandaan. Ik ben gek op chocolade dus die tekst slaat echt op mij haha.
Zo ziet het kaartje er van voren uit. 
Close up. 

Ook mijn dochtertje Jessica heeft een kaartje met deze schattige Digi gemaakt, die zal ik ook hier even laten zien. 
Close up.
challenges:

Lexi's Creations: for a friend
Nadia's challenge blog: beren stempel
The Ribbon Girl: girly 

gr Linda

25 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Linda,

Proficiat !

Leuk model van kaart , schattige digi en mooie kaart ermee gemaakt zo.

Groetjes, Jaimie

Willy's creations zei

Wat een mooie..en wat een fijne stansjes heb je gebruikt..echt priegelwerk..Hihi.

Groetjes,Willy

Joke de Wit zei

Gefeliciteerd met je dt en deze kaarten zijn alvast heel leuk.Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

och wat een schatje een heel mooi kaartje linda.

groetjes karin

KarinsArtScrap zei

oja en gefeliciteerd met je DT team.

groetjes karin

Marjan zei

Mooie kaartjes van moeder en dochter :), leuk dat zij dat ook wil!

anneke's creaties zei

woh wat een mooie lieve kaartjes hebben jullie gemaakt
ook je dochter heeft het aardig onder de knie
kan ook niet anders want ze krijgt het met de paplepel ingegoten van moeders
en gefeliciteerd met het DT lid zijn,
meis waar haal je de tijd toch vandaan.

groetjes anneke

manon's kaartenhoekje zei

wat een mooie kaart...toppie

groetjes manon

Marian zei

Ziet er echt prachtig uit leuke digi
Groetjes

Riet zei

Wat hebben jullie prachtige kaartjes gemaakt.

Liefs Riet.

Creations by Shirl zei

Your cards are soooo pretty.....
Can't wait to work as a team....
Enjoy your crafty weekend....

Annerieke zei

De tekst vind ik wel heel erg leuk(ben gek op chocola). Leuk nieuws hoor, veel plezier en succes! De kaart is super, leuk model!

gr Annerieke

Crafting Vicky zei

ohhhh wow those are gorgeous creations! Your daughter is really talented as well! absolutely adore the shape of your card!

KarinsArtScrap zei

nou wat een muts ben ik toch ook nog bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

groetjes karin

Jessica zei

erg mooie kaart mams,

gr. jessica

Angela zei

Proficiat met je nieuwd job *lol*... het zijn inderdaad schattige stempeltjes!!! Succes. Het 1e kaartje is al een echte klapper!!! Geweldig!!!
grt Angela

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje!
Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge. Fijn weekend, liefs Rachel

Monique - Mienokje zei

Gefeliciteerd met je DT job. Je komt wel meteen met een knaller binnen.
Jessica, jij hebt ook weer zo'n mooie kaart gemaakt. Als ik jouw moeder was, zou ik naast mijn schoenen lopen van trots!
Prettig weekend, Mienokje

Pop's Cards zei

Good Morning sweetie, this is gorgeous, stunning work sweetie, Huge hugs ♥ Pops x x x

Anoniem zei

Wat mooi gemaakt! Het stempeltje en de tekst zijn een perfecte combinatie. Proficiat met je DT plaats.
Liefs, Myriam

cristel zei

o zo schattig alle 2 bedankt om mee te doen met Nadia's challenge en proficiat met je dt plaats
grtjs cristel

ANJA 3D zei

Hoi Linda, leuke kaarten heb jij en je dochter gemaakt. En de tekst zo leuk en lief.
Groetjes, Anja

cheiron zei

Wonderful card! Love the slider and the sentiment too :) Thanks for playing along with the Let's get Fruity challenge over on the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Tracy Wray aka Trak zei

beautiful card hun hugs tracy xx

Whimcees zei

Hello!

I LOVE this card - a wonderful creation! This is now one of my favorite styles of card! Beautifully done! Wishing you a happy day!

Hugs,

Barbara Diane